Friday, 25 July 2014

Kimono




Verano en toda regla :) que ganas tenía de playa, sol y arena jajaja espero que os guste este look relajado con este kimono floreado y mi ''nueva'' mochila, digo nueva con comillas por que es de mi madre, tiene muchos años y ahora a mi me encanta. Un beso!!
-
Summer is finally here :) I was really looking fordward to going to the beach, feeling the sun and sand hahaha I hope you like this outfit with my new floral kimono and my ''new'' backpack, I used quotation marks because it's from my mother, it's a really old bag but I love it. Lots of love!


kimono: Oasap (new)
top: H&M (s/s 14)
shorts: H&M (s/s 13)
sandals: Primark (s/s 14)
bag: borrowed from my mother :)

1 comment :

  1. Me encanta el kimono, el estampado es precioso
    Besitos linda
    Say Cheese

    ReplyDelete

Archive